Bijdrageregeling Samenwerken voor Muziekonderwijs 2023 Dit aanvraagformulier heeft als doel het gesprek over muziekonderwijs tussen de muzikale partner, de school of anderszins op gang te brengen. Daarom is het ook belangrijk om dit aanvraagformulier gezamenlijk in te vullen. De gegevens verstrekte gegevens worden door Stichting Klankkleur Limburg alleen gebruikt in het kader van deze bijdrageregeling. Lees goed de voorwaarden. Zo komt u niet voor verrassingen te staan! Gegevens verenigingNaam vereniging* Vestigingsplaats vereniging* Adres vereniging* Straat + huisnummer Woonplaats Postcode KVK-nummer vereniging* Lid van*LBMLBTOLSVNK-LNederlands Vakbond van Mandoline OrkestenWij zijn een amateur Symfonie- en Strijkorkest in LimburgAndersIndien anders* Gegevens contactpersoon vereniging m.b.t. deze aanvraagNaam* Telefoonnummer*E-mailadres* Gegevens van de school, buitenschoolse opvang of anderszinsNaam school* Onderwijsvorm (indien van toepassing)POVOSBOSOVSOAdres* Straat + huisnummer Woonplaats Postcode Regio*NoordMiddenZuidTelefoonnummer*E-mailadres* Gegevens contactpersoon school m.b.t. deze aanvraag:Naam* Telefoonnummer*E-mailadres* Aanvragende partijen nemen deel of hebben deelgenomen aan:Aanvragende partijen nemen deel of hebben deelgenomen aan:* Heeft nog nooit een muzieksubsidie aangevraagd. Landelijke regeling Impuls Muziekonderwijs De regeling Cultuureducatie met Kwaliteit Ontvangt een andere subsidie betreffende muziekonderwijs Heeft eerder een aanvraag ingediend voor een bijdrage uit de Samenwerken voor Muziekonderwijs 2022 met kenmerk Kenmerk stimuleringsregeling* Bankgegevens:IBAN-nummer waarop de uitbetaling moet plaatsvinden* Tenaamstelling IBAN-nummer: t.n.v.* Samenwerken voor Muziekonderwijs 2023Samenwerken voor Muziekonderwijs 2023 bestaat uit 3 compartimenten 1 A.Voor samenwerkingsprojecten van muziekverenigingen met scholen die (nog) niet deelnemen aan activiteiten op het gebied van muziekeducatie in het kader van CmK die eventueel na projectafloop kunnen worden toegeleid naar CmK. De maximale bijdrage voor een aanvraag uit dit compartiment is € 1.250.- 1 B. Voor een buitenschools traject voor een jeugdkoor, jeugdslagwerkklas, jeugdblazersklas (of een combinatie hiervan) dat wordt georganiseerd door de muzikale partner die de aanvraag indient. Het traject kan bijvoorbeeld worden gerealiseerd in samenwerking met Buitenschoolse opvang of in het kader van de “Rijke Schooldag”. De maximale bijdrage voor een aanvraag uit dit compartiment is € 1.250.- 2. Voor samenwerkingsprojecten van muziekverenigingen met scholen voor Speciaal Onderwijs die (nog) niet deelnemen aan activiteiten op het gebied van muziekeducatie in het kader van CmK die eventueel na projectafloop kunnen worden toegeleid naar CmK. De maximale bijdrage voor een aanvraag uit dit compartiment is € 1.500.- 3. Voor projecten waarbij sprake is van een intensieve samenwerking tussen scholen/ schoolkoepel, muziekverenigingen, gemeente en/of andere partij(-en). Aanvragen voor een bijdrage uit dit compartiment kunnen alleen worden ingediend als er sprake is van cofinanciering van alle betrokken partijen. De bijdrage voor een aanvraag uit dit compartiment bestaat uit het toekennen van een bedrag met een maximum van 25% van de totale begroting tot een maximumbedrag van € 8.000.- Voor welk compartiment dient u een aanvraag in?* Compartiment 1 A Compartiment 1 B Compartiment 2 Compartiment 3 Hoe hoog is de bijdrage die u aanvraagt?*Voer een getal groter dan of gelijk aan 0 in.Wat is de visie van samenwerkende partner(s) op muziekonderwijs?* Hoe vult de school op dit moment haar muziekonderwijs in?*School: Wordt er in alle groepen muziekles gegeven? Heeft de school een vakleerkracht muziek? Werkt de school volgens een bepaalde methode? Zijn er al samenwerkingspartners en zo ja welke? Buitenschoolse opvang of anderszins: Wordt er op dit moment muziekles gegeven?Worden er ook nog andere vormen van cultuureducatie aangeboden?Zijn er al samenwerkingspartners en zo ja welke? Projectbeschrijving*Omschrijf de inhoud van het project dat je wilt uitvoeren aan de hand van de volgende vragen: • Wat is het doel van het project? • Wanneer is het project geslaagd voor jullie? • Hoe staat project in relatie tot de muzieklessen op school? • Op welke wijze worden de lessen/activiteiten vormgegeven? • Indien er sprake is van compartiment 1B is er dan ook een vervolg van dit traject. Denk dan aan het aanbieden van een aantal instrumentale/ vocale kennismakingslessen, individueel of in kleiner groepsverband? • Hoe borgen jullie de kwaliteit? Hoe ziet de verbinding binnen-schoolse en buiten-schoolse activiteiten er uit betreffende muziekonderwijs in het algemeen en dit project in het bijzonder?*Bijvoorbeeld: • Monden de lessen binnen school uit in een presentatie buiten school? • Wordt er een verdiepende lessencyclus na schooltijd aangeboden voor de kinderen die dat graag willen? • Indien er is gekozen voor een buitenschools traject voor een jeugdkoor, jeugdslagwerkklas, jeugdblazersklas (of een combinatie hiervan), zijn er dan ook verbindingen met de muziekvereniging? Denk dan aan een optreden van de jeugdblazersklas samen met de vereniging. Is er een vervolgtraject voor geïnteresseerde leerlingen? • Of anders… (vertel je verhaal) Wie verzorgt de muzieklessen?*• Wat is zijn/haar functie? • Bij welke organisatie is hij/zij werkzaam? • Welke (muzikale) opleiding heeft hij/zij afgerond?Hoeveel kinderen doen er naar schatting mee aan het project?* UitgavenGeef in het onderstaand overzicht een raming van de uitgaven en inkomsten aan. Hou hierbij wel rekening dat de begroting in balans moet zijn. Het bedrag van de totale uitgaven dient gelijk te zijn aan het bedrag van de totale inkomsten.Uitgaven rij 1 (denk aan uren vakleerkracht/expert, uren voor verdere professionalisering, aanschaf instrumentarium (max. 10%!), aanschaf muziekmethode, vervoerskosten, etc.)In euro's (€) rij 1Uitgaven rij 2 (denk aan uren vakleerkracht/expert, uren voor verdere professionalisering, aanschaf instrumentarium (max. 10%!), aanschaf muziekmethode, vervoerskosten, etc.)In euro's (€) rij 2Uitgaven rij 3 (denk aan uren vakleerkracht/expert, uren voor verdere professionalisering, aanschaf instrumentarium (max. 10%!), aanschaf muziekmethode, vervoerskosten, etc.)In euro's (€) rij 3Uitgaven rij 4 (denk aan uren vakleerkracht/expert, uren voor verdere professionalisering, aanschaf instrumentarium (max. 10%!), aanschaf muziekmethode, vervoerskosten, etc.)In euro's (€) rij 4Uitgaven rij 5 (denk aan uren vakleerkracht/expert, uren voor verdere professionalisering, aanschaf instrumentarium (max. 10%!), aanschaf muziekmethode, vervoerskosten, etc.)In euro's (€) rij 5Uitgaven rij 6 (denk aan uren vakleerkracht/expert, uren voor verdere professionalisering, aanschaf instrumentarium (max. 10%!), aanschaf muziekmethode, vervoerskosten, etc.)In euro's (€) rij 6Totaal uitgaven*InkomstenWelke bijdrage heb je nodig van deze regeling?Wat draagt de school bij?(kapitaliseren van inzet van uren mag)Draagt de vereniging ook iets bij?(niet verplicht)Andere inkomsten?(gemeente of andere partners)Totaal inkomsten*Hoe gaan jullie (vereniging, school en/ of andere samenwerkingspartner(s)) afspraken maken over verdere samenwerking?SamenwerkingsovereenkomstOndergetekenden doen samen de aanvraag voor de Bijdrageregeling Samenwerken voor Muziekonderwijs 2023 en verklaren alles naar waarheid te hebben ingevuld. Plaats* Datum* DD slash MM slash JJJJ CommentsDit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.